Thursday, September 08, 2011

Litt mat

Fryste bringebær som er smelte litt i mikro, most sammen med tyrkisk yoghurt, fløte og tilslutt hjemmelaga müslie.

Tre egg pisket sammen med litt fløte, røkelaks og litt agurk.

Disse to er mine frokostfavoritter om dagen. Jeg er så utrolig lei egg og bacon, så jeg lager heller eggerøre med ente røkelaks eller sognemorr.

Det er ikke like motiverende å spise LCHF når jeg ikke kan trene, føler at jeg legger på meg kilo på kilo mens jeg ligger på sofaen. Prøver å si til meg selv at nå er det i hvertfall viktig og spise riktig.

Jeg drar hjem til m&p i dag, vi skal feire at de har vært gift i 30 år!
Samt vi skal feire bursdagen til min bror, dette blir en fin helg (så får vi håpe at det ikke blir noen uskeielser...)

1 comment:

I & du... said...

Det såg herlig ut!

God tur i helgen! :)