Saturday, November 12, 2011

F R E D A G

(Foto: Strikkelaura- blomstervaser som lysestaker, askebeger med kubbelys og snapsglass med telys ;-))
Åhhh denne fredagen er så etterlengtet. Jeg gleder meg glugg til å sove og trene i morgen.
Denne helgens planer er trening, rydde og kansje male soverommet...også skal jeg lese til eksamen da.

Kjæresten er på Alumni middag i kveld, så jeg koser meg hjemme med stearinlys og strikketøy. Oskar er ivrig på å slukke stearinlysene, og bryr seg verken om at han brenner seg eller svir av litt værhår her og der.

Egentlig skulle vi vært i bryllup i Sveits i dag, men akkurat det var det ikke penger til nå. Dessuten var det bare et bryllup fra kl. 17-22 i dag. Jeg kan ikke fatte og begripe at noen velger å gifte/fri på en slik dato som dette. Synes det er griseharry, men hver sin smak.

No comments: