Monday, November 14, 2011

Luksus


En av de beste godene med jobben til Sambo er at han får alt av magasiner som er å oppdrive gratis hver uke/måned. Jeg får alt av KK, Henne, Elle (+interiør), iForm, Kamille, Her&Nå, Boligpluss, Rom123, Bonytt, Maison mat osv..altså alt som er å oppdrive av magasiner i Norge. 
Bunken på bildet er bare det han fikk forrige uke, så jeg har en del å lese på denne uka ;-)

(Hvis noen av mine venninner skulle lese dette, så er dere hjertelig velkommen til å overta bunken!)

Sweet Paul magazine fulgte med KK. Jeg hadde gledet meg til juleutgaven, men ble svært skuffet. Lite nytt, mye av det samme som han har kommet med før. Skuffa!
Derimot kan jeg anbefale verdens beste julebok (min favoritt, Sambo ler av akkurat det. "Har du favoritt julebok?" Selvsagt har jeg det!). Levende lys heter den, jeg så den var på tilbud til 199kr på Libris. Den ser slik ut:




No comments: