Wednesday, November 16, 2011

Sko, jippi!

På lørdag da jeg og Sambo skulle gå en tur til byen fant jeg ut at jeg aboslutt ikke hadde noen sko å ha på meg. Høyehæler kan jeg ikke gå lenge på, ikke tørr jeg heller med tanke på kneet. Converse synes jeg kansje jeg kan pakke bort snart, eller som Sambo sa "du kan ikke trave rundt i Converse sko i hele vinter". Men hva ente jeg opp med? Jo, Converse.

Sambo kjøpte seg nye sko for èn måned tid siden, og da fant jeg de som er på bildet. Har tenkt lenge, lengre og enda lengre. På lørdag gikk vi forbi de igjen, og nå måtte jeg kjøpe de.
Følte meg som luksusfellen, for min økonomi har aboslutt ikke råd til sånne utskeielser som dette akkurat nå.
Akk, så fornøyd jeg er!
De er helt utrolig godt å gå i, og veldig fine å se på. Jeg er så fornøyd! (det har jeg vel kansje sagt..)

Dagens middag er det her, jeg har virkelig aldri spist Hamburgerygg som noe annet enn pålegg. Det skal blandt annet serveres med epletsaziki. Dette er en kjøttklump som cirka er 10-13 cm høy og skal skjæres i terninger. Oppskriften kommer fra middagshjelpen, og er en del av "posen".

Jeg sitter å jobber med en presentasjon som jeg skal presentere på et jobbintervju i morgen. En ganske krevende oppgave, men tror jeg skal klare det fint. 
Sener i dag har jeg  PT-time (jeg kjøpte timer i vår, men så ble jeg jo skadet..), det blir spennende. En ganske ok dag med andre ord.

No comments: