Tuesday, December 13, 2011

Caudalie & Shiseido

Jeg ble tom for min Declore bodylotion, og måtte kjøpe ny. Som forrige gang var det viktig at den ikke inneholder parabener. Caudalie er et tips jeg fikk av ei venninne, som er mye i Frankrike. Mitt første inntrykk er at den holder godt på fuktighet og trekker fort inn, et stort pluss der. Det jeg ikke liker så godt er lukten, synes den lukter litt for mye barberskum for herrer.
Koster 200kr for 400ml på Feelunique.

Shiseido er en anti-cellulite bodylotion jeg fikk av min svigerinne. Den trekker også fort inn og har en behagelig lukt. Når du smører det med den "iser" det over hele kroppen, er ikke så fan av gelè konsistensen. 

Begge innholder ikke parabener.

Holder fortsatt en knapp på Decleor sin bodylotion, den trekker fort inn, lukter godt og holder på fuktigheten i huden.

No comments: