Wednesday, December 07, 2011

Energi? Yes, please!


Jeg er forferdelig forferdelig forferdelig utslitt om dagen, jeg orker knappt å kle på meg klær om morgenen. Og, i et sånnt desperat tilfelle gjør man alt for å komme jeg litt "opp på".
Derfor gikk jeg for en tid tilbake innkjøp av Activated Barley som skal gi deg energi. 

Aktivated Barley holder blodsukkeret stabilt og gir deg jevn energi hele dagen. Produktet har også en svak kolesterolsenkende effekt. Aktivated Barley er svært næringsrik og er full av vitaminer, mineraler og enzymer og er et allsidig produkt som gir økt helse, energi og vitalitet.

Produktet er i pulverform med en mild smak som passer til smoothies, i frokostblandingen eller ganske enkelt rørt ut i vann eller juice. Blir som en melk i vann og kan brukes som erstatning for Soya og Rismelk m.m.
Foreløpig merker jeg ingen forskjell, men har lyst til å prøve det ut en periode til. Jeg har kjøpt mitt fra iHerb hvor det selges til en LANG billiger pris. Har du ikke handlet på iHerb før kan du bruke kode: IHA041 så får du $5 i rabatt!

No comments: