Sunday, January 15, 2012

New in

Jippi, i dag fikk jeg endelig somlet meg til å kjøpe ny yogamatte. Jeg fikk penger av besteforeldrene til Sambo til jul, og de brukte jeg på en yogamatte. Den er allerede pakket ned i kofferten ;-)

Har hat en deilig søndag, har strøket mange av klærene jeg skal ha med meg til India, samt vi har gått en lang tur på Bygdøy. Da vi kom hjem lagde Sambo en deilig middag, helstekt kylling med timian og pærer med kesamis til dessert.
 
Oskar-pus var tidlig opp i dag. Hoppet opp i senga med godteposen i munnen. Han fikk en eske med diverste "stæsj" til jul av katten til mamma og pappa. Opp i der lå blandt annet en pose med småbiter av kjøtt/malt og disse er han veldig glad i. Jeg var så trøtt, at jeg tok fra han posen å gjemte den. Stakkars! Da vi våknet fikk han to biter da...

No comments: