Saturday, February 18, 2012

Fresh Lemon Soda

Nok en India favoritt, super lett å lage og ikke minst sunn.
Her hjemme har vi helt kuttet ut brus i hverdagen, og minimalt i helgene. Så derfor er denne "brusen" perfekt!


Du trenger:
En halv sitron
Farris uten smak
Søtning (jeg brukte Agave sirup)
Isbiter.

Slik gjør du:
Skvis en halv sitron i et glass, fyll på med isbiter, farris og en dæsj agave sirup. Rør rundt med en skje, nyt! 


Jeg og Sambo har nettopp kommet hjem etter en lang tur, været er ikke det beste i dag, men det var allikevel deilig med en gå tur.
Resten av kvelden skal tilbringes på sofaen med film og scampisalat. Jeg sitter å pussler litt mer en presentasjon jeg skal holde der hvor jeg studerte på mandag.
Lader opp til "storinnrykk" i morgen, da kommer nemlig en gjeng på Fastelavensboller.

No comments: