Tuesday, June 12, 2012

B'day girl!




Jeg ble vekket kl 06.00 i morges med sang, bamsemums, seigmenn, kaffe og pakke på senga.
I pakken fra Sambo var det Gumini fra Cala & Jade som jeg har ønsket meg. Hurra hurra hurra!!

Etter jeg hadde spist godteri og drukket kaffe til frokost, dro jeg på SATS i mitt splitter nye treningstøy fra mamma og pappa. Endelig litt nytt treningstøy.
Jeg var hjemme hos mamma og pappa på lørdag, og da hadde vi bursdagsfeiring for meg med masse god mat.
Mamma hadde pyntet et kjempe fint bord med hjertegodteri, "knallerter" og ballonger. Vi drakk Champagne og spiste østers til forrett. Hun hadde også bakt kake, kjempe god Palova med jordbær.
Jeg fikk ny fin kjole, en bok, treningstøy, koffert og leppomade.

Sambo har bestillt bord på Ekebergrestauranten til i kveld, og han ringte meg nettopp for å si at han jobber kort dag i dag så vi kunne dra ut og ta et glass vin før middagen. Perfekt bursdag!

No comments: