Tuesday, September 11, 2012

Camilla Läckberg

Isprinsessen er den første boken om Erica og Patrik. Jeg likte Isprinsessen veldig godt, til tross for at jeg gjentatte ganger har prøvd å lese denne. Isprinsessen holder spenningen fra side nummer en.
 
Predikanten er nummer to i serien om Erica og Patrik. Denne synes jeg var helt ok, fant veldig fort ut hvem som var morderen og dermed var den ikke like spennende.
Ulykkesfuglen er nummer tre i serien om Erica og Patrik. Denne likte jeg utrolig godt, vil nesten si det har vært den beste av de tre jeg har lest.

I sommer ble jeg helt hektet på bøkene til Camilla Läckberg. Alle bøkene skal være enkelstående bøker, slik at det ikke skal være nødvendig å lese de i rekkefølge. Jeg har derimot valgt å lese de i rekkefølge noe jeg glad for. Erica og Patrik følger man i hver bok, og de "vokser" i hver bok og dermed er det greit å lese de i rekkefølge.
Jeg har tenkt til å lese flere Läckberg bøker, har bare hat en pause nå for å lese "Fifty shades of Grey". Hva jeg synes om den kommer i en egen post.

No comments: