Sunday, September 23, 2012

Uka + helga



Hektisk uke! Uka har blandt annet innholdt ikke mindre enn seks treningsøkter.

Denne uka startet jeg i drømmejobben med stor D. Jeg trives veldig godt allerede, må klype meg i armen flere ganger. Føler meg så heldig!
Jeg bruker utdannelsen min fullt ut, og det er så gøy. Neste uke skal vi på en tre dagers hyttetur med jobben, noe jeg gleder meg veldig til.

Helgen har også vært travel. På fredag var jeg på Christine Koth show med mine gamle kollegaer. Den dama er gal, det er ikke noe mer å si om den saken. Jeg lo fra hun startet til det var ferdig.
Lørdag var vi i bursdag til en kompis. Vi gikk fra Sørkedalen til Sognsvann, nesten to mil. På veien var vi innom Kobberhaugshytta og Ullvålseter. En helt fantastisk tur, selv om det regnet. Bursdagsbarnet hadde med kake, mens andre hadde med øl og konjakk!

I dag har vi ordnet og fikset ting. Blandt annet var jeg innom "Den gode jord" på Bjølsen hvor de hadde kokosvann til 29 kr og brus fra Whole earth til 10 kr.
Videre dro vi å kjøpe ved (liker ikke!), før vi avslutt med en tur til Tryvann og Frognerseteren.

Resten av søndagen skal jeg bruke til jobb og lage verdens beste ertesuppe på svineknoke. Nam!




No comments: