Saturday, September 08, 2012

Uka som gikk


Denne uka har jeg vært i Bodø, hvor jeg tar et samlingsbasert studie i journalistikk. Akk så gøy, og akk så mange fantastiske mennesker jeg har møtt.
Vi var på repostasjetur til Kjerringøy, hvor den lokale ICAen hadde en kafe bak kassa med hjemmelagde kaker. På Kjerringøy bor det 350 mennesker, så det er ikke store stedet.
Det pøs regnet i Bodø fra jeg kom forrige søndag og til og med torsdag. På fredag da jeg skulle hjem var det nydelig vær.
Etter intensiv uke med forelsninger og program fra 08-20 hver eneste dag er jeg rimelig pumpa.
Helgen skal brukes til å strikke, yoga og rydding.

....også feiret vi at jeg har fått drømmejobben. Hurra hurra hurra!

2 comments:

AnnetteK said...

Hørtes ut som du har hatt en hektisk, men bra uke da.
Kos deg i helga, og gratulerer med drømmejobben!

AnnetteK said...

Hørtes ut som du har hatt en hektisk, men bra uke.
Kos deg masse i helga, og gratulerer med drømmjobben.