Monday, November 05, 2012

Busy Bee

(Foto: weheartit.com)

Vææææ tiden løper i fra meg!
Jeg har ikke hat en eneste fri kveld/helg etter jeg begynte i "ny" jobb for to måneder siden, utrolig hektisk og ubeskrivelig gøy. Siden jeg begynte har det vært fest og moro fra dag èn. Jeg får være med på så utrolig mye gøy, at jeg må klype meg i armen rett som det er for å skjønne at det er sant.

Ved siden av jobben tar jeg også studier ved Universitetet i Nordland,  jobber med et par  frivillige prosjekter på fritiden....og for å ikke glemme trening og yoga hver eneste dag, ja og venner da...ja også leilighetsjakt.

Jeg blir i hvert fall ikke arbeidsledig med det første og jeg klager ikke, det er akkurat sånn jeg liker det.

Bloggen har måtte vike for alt som skjer, men kan oppdatere om at jeg har det perfekt.



No comments: