Monday, January 20, 2014

Bøker den siste tiden

Beklager, jeg må være mamma er skrevet av damen bak bloggen Mammadamen.
Karianne Gamkinn valgte å hoppe av karrieren sin som PR-rådgiver da hun fikk barn, hun opplevd å beklage ovenfor sjefen hver gang de ringte fra barnehagen og sa at barnet var sykt.
En lettlest og ok bok, gav meg en liten oppvekker over ting jeg ikke hadde tenkt over.

Det stille Mammaopprøret var en bok jeg tilfeldig plukket med meg fra biblioteket. Det handler i hovedsak om tilknytningsomsorg. Den ble dessverre litt for alternativ for meg.

(Alle bilder fra: adlibris.no)

Wasim Zahid eller "twitter legen" som han også er kjent som, handler om historier fra et fastlegekontor. Jeg synes boka var lettlest og spennende. Jeg sitter ofte på venterommet å tenker på hva som "feiler" de andre pasientene, hehe.

No comments: