Tuesday, January 14, 2014

Nytt år, 2014!

(Foto: Strikkelaura)

Så var det nytt år, desember og halve januar forsvant i et hurtig tempo. Det ble mye reising frem og tilbake, hit og dit.
Nå er vi i hvert fall endelig på plass i København, leiligheten begynner endelig å bli ferdig innredet. Vi mangler alt av lamper og rullegardiner, ellers er det ganske levelig her. Neste uke kommer spisestuebordet, noe jeg ser veldig frem til.

Det har blitt mye strikking og lesing av bøker de siste ukene. Vi fikk ikke internett før i går, så da måtte jeg finne på noe annet. Egentlig var det ganske deilig..

I dag har jeg fått satt i stand vugga, strøket sengetøy (!) og himmelen til vugga. Pusen vår var veldig nysgjerrig på vugga, han prøvde å se opp i. Jeg håper ikke det blir et problem med at han hopper opp i. Grunnen til at jeg har satt den opp så "tidlig" er fordi pusen skal bli vant med at den står der.

No comments: