Sunday, February 12, 2006

Lappeteppe i bestemorsruter!




















Ja, jeg fikk dilla i går...20 lapper, er ikke halvveis, men er tomt for garn.
Tenkte jeg skulle lage sengeteppe til senga mi..selvsagt måtte råsa være med!
(Heklet i Alaska, hekle nål nr.5)
Så vi får se kansje jeg blir ferdig en vakker dag! hehe..

I går hadde jeg egentlig en rolig dag, eller jeg trodde det.
Det ente faktisk med at jeg var innom garnbutikken her oppe (ingen bombe!), ble igjen etter stenge tid...vi satt der og hekkla rutene våre...ble sulten og stakk på resturanten ved siden av. Spiste mat, hekkle og kosa oss skikkelig.

Den kjekkeste(oversatt til bokmål, koseligt/gøy/hyggelig :P) kvelden jeg har hat på lenge.

I dag går dagen med på å strikke ferdig genseren, OL, lese litt til timen i morgen.

Strålene vær i hovedsataden, men SINNSYKT kaldt!

No comments: