Monday, February 20, 2006

Min første sokk!



Frk. Hansen første sokk, ikke verst.
Strikket i OPAL garn, pinne 2,5 og 3. (shoppet hos www.maudsgarn.no)
Fikk faktisk til hælen, det hadde jeg aldri trodd. Er riktig så stolt.

Genseren min nærmere seg ferdig, har halsen igjen..tror den ble et par hakk for stor, men men jeg får lage en til.

Andre prosjekter fortiden er: lappeteppe, har hekklet 40 stk nå, bare 14 igjen.
Babyteppe, marius genser og pulsvarmere til pulsvarmer alongen på dinhobby.no.
I tillegg må jeg nesten lage sokk nr 2., hehe.

Norge og OL, går det ann og være nordmenn og gjøre det så utrolig dårlig?
Nesten litt flaut. Men kult at Aamodt klarte og ta et gull :)

Har fri i morgen, helt utrolig...vet nesten ikke hva jeg skal ta meg til.
Skal en tur til legen, ellers går vel dagen med til å lese.

(Er forresten neste dag nå, i og med at jeg skriver dette på en søndag kl.00.48)

No comments: