Tuesday, June 13, 2006

Flower basket sjal!!

Endelig kan jeg legge ut bilde av flower basket sjalet.
Mamma fikk det i gave av meg og ble kjempe glad :-)
Ble ferdig for litt over 1 uke siden, gikk fort når jeg først satte i gang...skal love dere at det ble en del baklengs strikking og. Dette er strikket i svart alpakka på p. 6, det gikk akkurat med 2 nøster, lower basket er strikket i 8 rapporter.
Etter blokking målte det over 2 meter oppe...

Dette er helt klart det mest vanskeligste og avanserte jeg har strikket til nå.

Bilde er ikke det beste, håper på et bedre bilde av nr 2 som jeg skal i gang med i dag.

Tusen takk til Linn for inspirasjon, vi skal strikke nr 2 i "sammen" (dvs. over msn, hehe) og vi!!

Linns blogg: http://linnshobby.blogdrive.com/archive/cm-6_cy-2006_m-6_d-5_y-2006_o-0.html

2 comments:

Gita said...

Den blev jättefin! Är det Drops Alpaca som du stickat den i?

Strikkelaura said...

Tusen takk!! :)
Ja det er Drops sin alpakka :)