Thursday, June 15, 2006

Garnsanking? ehh..og nye prosjekter...


Har dere sett et nydeligere skjørt?
Tenkte dette skulle bli åretes juleantrekk...altså skjørte..så må jeg finne en topp.
Tenkte og sy et underskjørt til, med blonder. Vet ikke helt enda.
Er leeeeeenge til jeg skal begynne på det...hadde mest lyst på det i mørke brunt, men mørke brunt hadde de selvsagt ikke...bare koksnøttebrunt og det var ikke det jeg ville ha!
Så jeg er ikke helt fortrolig meg fargen heeeeelt enda..synspunkter ønskes!!


Her kommer bilde av garnet jeg kjøpte hjemme i Stavanger.
Ullteppe garnet skal det bli firkanta tøfflet av, de 6 nøsten safir skal det bli tovet votter av...og silja skal det bli strømper av...igjen grelle farger..men DU SOM JEG ELSKER DET!!!!

Så var det Mor Aase da...de brune nøsten skal bli den stjerna inn i curlicue og de rosa skal bli begynnelsen på sengeteppe til senga mi....trrrrooorrr jeg..langsiktig prosjekt.
Akkurat nå er det kjekkest og strikker topper og klær til meg selv, så får slike ting vente til snøen kommer og jeg er lei av ullegenser..(eller vil jeg noen gange bli det?! *knegg*)

3 comments:

Anonymous said...

Hei! Tror ikke jeg har vært innom bloggen din før. Gratulerer på etterskudd med dagen!

Nette said...

Takk for besøket i bloggen min! Lekkert det skjørtet du har planer om ja! Og de to hekla luene var susselig søte da!!! Flink!

Anonymous said...

Tror det HP skjørtet blir lekkert.Du får vise det frem når du er ferdig.