Saturday, February 10, 2007

Kjole del 1+litt til!


Så langt har jeg foreløpig kommet på kjolen det går fremover, selv om det følelse som å strikke på en evig lang bole...
Det går en del nøster med her, tror jeg har strikket opp 4 nøster allerede, og i alt skal det gå med 7 brune nøster.
Frykter for at jeg har for lite??
Jeg strikker den 6 cm lengre foreløpig..må tenke litt.



I sommer var jeg på besøk hos min Tante (som forøvrig er den eneste som kan strikke etter Farmor, og der jeg mest sannsynlig har min strikkeglede fra!!)
Hun begynnt og strikke på Branching out fra Knitty, jeg ble inspirert og har nå endelig begynnt på det.


Jeg strikker det i Debbie Bliss Cashmerino DK på pinne 5.


Har foreløpig ikke kommet så veldig langt :-)








Jeg begynnte i dag på noen nye nattsokker, de andre begynner og bli nokså utslitte.


Inspirert av sokker 2007 alongen (som jeg nok en gang var for sent til å melde meg på), så strikker jeg januar sokkerene.


Eskimo p. 8..så dette går fort.


Det jeg ikke sjekket var at det faktisk gikk med 200g med garn her, og jeg bare hadde 100g, trodde jeg skulle få slanket garnlagret mitt..men den gang ei!

1 comment:

Anonymous said...

Den kjolen kommer til å bli lekker! Gleder meg til å se den ferdig! Flott skjerf også :-)