Sunday, February 25, 2007

Lykken er...


....å ha en super søt kjæresten som kommer hjem med en super stor bukett med krem farga tulipaner!!
De ser litt herpa ut her, men sånn er det når det er varmt inne..og for oppslysningen så står de i to vaser :)
Jeg ble såååå glad!! Søte kjæresten min :o)
Så var det strikkingan da:
Jeg var ferdig med bolen på kjolen i går, men oppdaget at den var altfor stor rundt livet, så den har jeg rekket opp igjen, ikke hele men, en god del. Ikke nok med det, men jeg har rota vekk posen med resten av garnet, det jeg skal hekle over brystene..rote hode. Jeg mistenker at det ligger hos kjæresten ;)
Så i går begynnte jeg på en pudderrosa genser i Hubro, det går fort unna.
Har hat besøk av pappa, mamma og lillebror fra torsdag til i dag. Så spanderte den snille mammaen min garn på meg, JUHU!!!
Bilde kommer!

No comments: