Wednesday, May 09, 2007

Ny topp på gang, evighets prosjekt?


Jeg skulle baaarree en liten tur innom Tjorven på Majorstua for å kjøpe et par nøster til en solhatt jeg skal hekle.
På disken lå det nye sommerhefte fra Sandnes garn. Vanligvis strikker jeg aldri noe fra Sandnes, synes designen ofte er kjedelig og garnet er så som så..men Lene Holm Samsøe (eller var det omvendt?) har jo blitt designer for Sandnes garn, og da har designen blitt MYE bedre.
Så jeg fallt for denne bomulls toppen! :)
Jeg strikker den i Muskat fra Garnstudio, likte ingen av fargen fra Sandnes Garn (orginal garn er Mandarin petit)...og den ble selvfølgelig RRÅÅÅSSSAA!!!!
Jeg skal ha rosa sløfebånd i livet og hekle hvit picot kant i utrigningen, der det egentlig er sydd på blondekant.
Jeg har som dere ser begynnt, men gguuudd for et evighets prosjekt.
Den strikkes på p. 3..så kjappt kan man ikke si det går!

No comments: