Thursday, May 10, 2007

Nytt garn!



Første eksamen unna gjordt, da trenger man selvsagt belønning!

Jeg har kjøpt meg mitt første nøste med Evilla kunst garn og jeg kan med det si at det blir det siste og.

Fordi, fffooorrrr en jobb det er å nøste opp disse nøstene.

Jeg har sikkert brukt 3 timer å nøste opp et hespe på 245g..(jaja, hva gjør man ikke for å slippe og lese til eksamen?). Den lille pausen fra lesingen jeg skulle ha ble LITT lengre enn hva jeg hadde forventa..hehe.

Jeg fikk også røska med meg 6 nøster av Idena bamboo, supersoft bamboo garn. Men det er tykkt, skal strikkes på p. 5.

Jeg hadde allerede en topp i bakhode jeg skulle strikke, men manglet garn. Så dette ble en billig topp! 17 kr nøste.

Toppen er faktisk allerede halvferdig.


Hvorfor blir jeg så himla effektiv i eksamenstiden mon tro?

5 comments:

Anonymous said...

For en utrolig deilig farge på bamboo nøstene!! *litt småforelsket*
Det blir en nydelig farge til sommeren ja!! Gleder meg til å se toppen ferdig!

Og grattis med overstått første-eksamen dette semesteret! Kjempestolt av deg!

Anonymous said...

Oi, den lille hjelpesnurreren var fin! Pussig det der med eksamenstid, gitt, det må være våren som har skylda ;)
Lykke til med evighetstopp og neste eksamen !

Anonymous said...

Jaaaaa, det er kjedelig å nøste opp, men tynt garn er jo pent da:-D

Hvis man vet hva man driver med. Jeg har selv noe tynt liggende som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med....

Og den toppen så flott ut!!
Lykke til med den og lykke til med eksamen:-)

Anonymous said...

Litt arbeid å nøste, men garnet er herlig. Jeg har strikka et sjal, og jeg ønsker meg mere slikt garn:-)
Og lykke til med eksamen.

Anonymous said...

Dette er en veldig koselig blogg, det skal du ha! : ) Her kan jeg i allefall kikke på alle mulige fine ting man kan lage....hehehe. Som sagt liker jeg å strikke i perioder, men gjør det ikke så ofte. Ser jo egentlig veldig koselig ut da...

Hilsen Mie ; )