Tuesday, November 27, 2007

Jammen fikk jeg dårlig tid!!!


Så langt har jeg kommet på blondekanten rundt :dåne:
Og i ettermiddag fikk jeg en tlf om at babyen var på vei...PANIKK!
Så i kveld på jeg bare strikke på den, selv om den er dødelig kjedelig.
Jeg vurdere og kansje bare droppe hele kanten..selv om det er veldig fin.
Men den tar såååå lang tid og er sååå kjedelig og strikke.
Jeg prøver litt til!
Nå må dere heie på meg..jeg har lagt mobilen ved siden av for å se hvor langt jeg har kommet i morgen. Sette litt press på meg selv!

Det flauest er at jeg ikke har noe ferdig til babyen (utenom Jasper), og synderen er bildene under :flau:


Her har jeg begynnt på Juliet, den er bare såååå fin!
Digger den!


Dette er en julegave.
Men er det FOR mye glitter?
Jeg liker ikke glitter selv, så jeg er ikke den rette til å bedømme.
Sjalet er ikke ferdig, derfor ligger det litt krølla.

Jeg er travelt opptatt med eksamen, derfor er jeg ikke så ivrig på å oppdatere om dagen.

2 comments:

Anonymous said...

Heia heia heia!!! Hold fokuset nå da :-) Teppet blir rålekkert - MED blondekant!!

Bai said...

Hang in there - veit at kantar er kjedelige, men det er verdt det.
Sjalet var fint. Synes ikkje det er for mykje glitter, dersom den som skal få det liker glitter, vel og merke.