Saturday, December 01, 2007

Chick cardigan


Jeg bestemt meg for å gjøre ferdig en babyjakke jeg nesten hadde ferdig, nesten dvs. en halv arm og en mengde montering, monteringen har vært nevnt før her i bloggen.
Jeg hadde en del problemer med stolpen underveis, begge stolpene skulle strikkes opp etter monteringen var ferdig, snakk om tungvindt, vanskelig å få det fint!
Men etter å ha strikket den 3-4 ganger ble det ganske ok!


Bildene er litt forskjellige i fargen, for den eksterne blitzen min ville ikke samarbeide. Sånn kan det gå!

Størrelse: 0-3 mnd
Garn: Cashsoft baby DK fra Rowan
Pinne nr: 3,5 og 4
Antall nøster: 2,5
Tid: Selve jakken tok egentlig en dag, men moteringen ble jo liggene...
...og babyteppet? Jo, det er jeg like langt på.
Så må jeg ikke glemme å fortelle at babyen ble født like etter jeg posta forrige innlegg. Hurra!!

No comments: