Friday, April 18, 2008

"Nøstebarndress"


Dressen er ferdig!
Den ble ferdig i rekordfart, super rask å lage.
"Nøstebarndressen" har vært et prosjekt som har ligget hos kjæresten, ment til å strikker når jeg er hos han. Jeg skriver "Nøstebarndress" i anførselstegn fordi jeg ikke har brukt Nøstebarngarn :)
Jeg ble utrolig fornøyd med denne, nå håper jeg bare mammaen til han som skal ha den liker den også!

Garn: Debbie Bliss Cashmerino aran
Størrelse: 6-12 mnd
P. nr: 3 og 4.5
Tid: Er par uker

Bildene under viser med knapper, jeg kjøper knapper etter bildene øverst ble tatt. Den ser litt skjeiv ut på bilde til venstre, men det er ikke tilfelle (hehe..).

4 comments:

Helen Brekke said...

Den ble kjempefin! Spennende løsning du har valgt.

Anonymous said...

Så gøye farger du har brukt! Og det gikk jo fint å bruke annet garn enn det fra Nøstebarn. Tipper denne blir mye brukt, de dressene er supre til småbarn.

Eva said...

Me like! Fargene er helt supre sammen! :)

Anonymous said...

Kjempesøt dress. :)