Thursday, May 15, 2008

En liten kyse



Det blir ikke så veldig mye strikking for tiden. Det har vært kjempe fint vær, og eksamen er i gang for fullt.
Jeg driver på med et babysett, øverst er luen og nederst er jakken jeg har begynnt på.
Sparbuksen er jeg ferdig med, den mangler bare knapper og dampingen. Skal legge den ut når den er klar! :)
Mai er en travel måned, 5 eksamener, 7 bursdager og 17.mai!!
Puh..vi er halvveis nå.
Ser frem til at denne måneden skal bli ferdig, da er det bare 10 uker med jobbing igjen :ler:
I dag fikk jeg sommerjobben jeg ville ha, veldig relatert til studiene jeg går på. Hurra!! Sommerferie...nei, det har vi ikke sett!
Ha en fin 17.mai alle sammen!! :)

3 comments:

Unknown said...

Søt lue, lykke til med resten av mai og jeg håper du får en fin 17 mai dag :-)

mie said...

For en utrolig søt kyse!! Skulle nesten ønske jeg hadde fått ei jente så jeg kunne laget fiiiine ting som det... ; ) Ellers tror jeg kanskje jeg utsetter den lua til datteren min, hun har ikke nevnt den i det siste ; ) Ble vel litt for varmt i været så hun glemte det! Men TUSEN takk for tips, skal ta vare på dem til hun spør neste gang!!
Lykke til videre med alle eksamenene!!!

Strikkelaura said...

Det er til en gutt :P Hehe...(men det visste jeg ikke før nå).

Ja, er mye du kan strikke til jenter da. Her er det bare gutter, er faktisk ikke en eneste jente...
Takk, jeg leser og sliter mildt sagt.