Saturday, May 24, 2008

Lånt meg noen strikkebøker og bursdag i kveld


Har lånt meg noen strikkebøker på biblioteket i dag.
Må si at jeg ikke ble så veldig imponert, de jeg likte best var Debbie Bliss og Annemor sin.
De to andre var utrolig kjedelige...
Jeg har akkurat reddet en voksejakke fra Nøstebarn fra døden, er vel nærmere 4 år siden jeg begynnte på den. Snaaarrtt er den ferdig, hehehe..Bilde kommer!
Jeg var innom Bo med barn i går.
Ble inspirert av hennes sko, og at hun skulle på fest.
I kveld skal jeg også på fest til en kjempe god venninne.
Her er antrekket:


Skjørt: Tara Jarmon
Blues: Brunns bazar
Skjerf: H&M
Sko: Hugo Boss (Jeg elsker dem!!!)
Stæsj: H&M

6 comments:

Bai said...

Husk å låse leiligheta di elles kan du risikere at eg kjem for å stele skoa dine...

Nei, slapp av, eg driver ikkje med slikt, men av og til blir ein freista.

h.espe said...

Håper dere hadde en flott fest i går, og at at du har en fin søndag i dag... ;-)

Herlig søndag til deg!!

Klem:o)

Anonymous said...

Fine sko ja. Bruker du såler i slike sko? Er lei av sålene mine jeg.

Annette said...

OMG! For noen lekre sko!
Vil ha! :-)

Bai said...

Eg har forresten tagga deg.

Margrethe said...

Jeg digget det rosa stæsjet! Skjønner jeg må på H%M og håpe det er nytt... Deilige sko :)