Friday, June 06, 2008

Girls night out!


I kveld er premieren på Sex og singelliv, vi er 8 jenter som skal gå sammen.
Først er det duker før en matbit, før vi tar turen til takterrase for å drikke den obligatoriske Cosmopoitan! :D
Jeg gleder meg utrolig til filmen, og til å skravla sammen alle jentene.
Det har blitt lite blogging de siste ukene. Jeg hadde eksamens innspurt, og denne uken har jeg begynnt i ny jobb. Kjempe gøy!
Har strikket ferdig noen som kommer i bloggen snart (ja, jeg lover denne gang!)
Ha en fin helg i SOLA!! :D

3 comments:

Anonymous said...

Jeg skal se den sammen med 3 venninner om 11 dager (jepp, nedtelling), gleder meg! Dere hadde det skikkelig gøy regner jeg med :D

amylin said...

Den filmen har jeg lyst til å se også. Var den bra? Ha en fortsatt god helg!

månestråle said...

Gratulerer med ny jobb:-)
Var filmen bra? Skoene var sååå fine. Vil på shopping!
Ha en fin uke:-)