Sunday, June 22, 2008

Skakk-kjørt voksejakke!



Denne voksejakken fra Nøstebarn starte jeg på for ca. 3 år siden!!!
Det var like før den havnet rett i søppla. Jeg hadde prøvd utallige ganger til å få det til og stemme...til slutte ble det en UFO!
Her om dagen ryddet jeg i alle strikketøyene mine og garnet, bestemte meg da for å prøve og redde jakken. Vel, resultate ble ikke så aller verst..bare litt skakk-kjørt!! *ler*
Jakken er allerede gitt til kjærestens nevø, den passet perfekt! Deilig og redde det dyre garnt, og ikke minst all den fustrasjonen jeg hadde som nybegynner innen strikking den gangen.

2 comments:

Bo med Lena said...

Tusen tak for hyggelig hilsen:) Å være ferdig med eksamen er en ubeskrivelig følelse ja!

Synes jakken ble superfin jeg!! Heldig er den som har fått den:)

mie said...

Den var da bare veldig søt og sjarmerende, med litt ekstra personlighet ; )