Sunday, November 16, 2008

Nytt år, ny kalender!


Det er ikke lenge igjen av året. I fjor hadde jeg utrolig lyst på en kalender fra http://personligalmanacka.se/ men, da hadde jeg allerede kjøpt en. Så i år var jeg "tidlig" ute! Jeg har allerede masse planere for neste år, så nå var det best å få en ny kalender i hus.
Det jeg liker med denne er at du selv kan sette opp innholde i den. Du kan velge trenings rubrikk, jobb, vær, huskeliste osv. genialt! I tillegg kan du velge farge og tekst uten på kalenderen.
Koster 295 SEK!

2 comments:

Auuud said...

Den var nice!! Søren at jeg allerede har skaffet meg kalender for neste år da! :)

Hanne Sofie said...

En slik kjøpte jeg til meg selv fra personligalmancka.se og en til venninnen min i bursdagsgave! Jeg gleder meg til å begynne å skrive i den :]] herlig blogg!