Friday, November 21, 2008

=Oslo trenger votter, skjerf, luer o.l!

Jeg kommer tilfeldig over en grupper på Facebook, der fire jenter driver innsamling til gatemagasinet =Oslo.
De driver innsamling av penger til å kjøpe votter, skjerf, sokker, luer, pledd osv. til de som selger =Oslo på gata. Gavene skal de gi 17. desember på julelunchen.
Da fikk jeg en idè!

Det er jo så mange strikker der ute, kansje noen har lyst å strikke til dette prosjektet? 
Jeg la ut en post på Hobbyboden og lurte på om noen ville delta. Og, det var det mange så ville. Så gøy!
Hvis noen kunne tenke seg å delta med selv strikka ting kan de ta kontakt med meg på: HER eller de kan joine facebookgruppa: Facebookgruppa: Julegave til =OSLO sine selgere!

Til de som har klart å motså Facebook, så kan dere sett inn 50kr til konto: 4520. 15 .09657
Kontoen er registrert på ErLikOslo, og står i Sparebanken Narvik. For de som er mistenkelig er kontaktperson: sjj@sparebankennarvik.no
Sparebanken Narvik telefon: 76 91 11 00

Veldig fint om de som ikke har sett tråden på Hobbyboden og vil strikke noe, tar kontakt med meg. Siden jeg har adressen det skal sendes til ;-)

2 comments:

Auuud said...

I helgen hadde jeg mitt første forsøk på å hekle et pannebånd, det ble litt stort så tenkte jeg kan sende det til =Oslo. Kan du sende meg adressen? Lagde forresten en link til ditt innlegg om =Oslo når jeg blogget om pannebåndet. Håper det greit :)

Auuud said...

manglet visst en "er" der.. :)