Wednesday, December 17, 2008

12 dager til jul (2 dager til juleferie!)



I dag har jeg vært å kjøpt denne fine julekransen til å ha på ytterdøra!
Jeg prøver intens å få litt julestemning, til nå kan jeg oppsumere:
  • Over 70 timer jobbing (inkl. hver helg fredag, lørdag og søndag (hver lørdag siden beg. av november faktisk..).
  • 4 eksamner og èn case innlevering.
  • 3 slag med julekaker, inkl. hjemmelaga pepperkakedeig.
  • 1 omgangsyke samboer, som spydde ut bokstaveligtalt alt som var (da snakker vi seng, dyner og madrasser). De hele begynte plustelig natt til eksamens dag for oss begge. Det inkluderte en helg uten søvn, påfølgende tre dager med full jobbing og en eksamen i halvsvima.
  • 1 julebord hjemme hos meg.
Nå til helgen har jeg endelig fri, men da skal jeg først til frisøren (jippi). Senere på kvelden skal jeg på date med samboeren (jippi II). Lørdag på dagen må alle julegavene kjøpes, før vi skal i den årlige julefesten. PUH! Søndag må jeg pakke (til jeg skal hjem..) eventuelt kjøpe resten av gavene, for å så dele ut gavene.

Siden vi begge feirer jul hos "mor & far" og ikke sammen, ble dette juletreet vårt i år. Ikke plast og ikke ekte, men popart fra juletreets land Tyskland. Det henger på veggen og er 2*1,5 m stort. Vi vurderte å pynte det med tegnestifter og kuler, hehe..
Så til slutt litt pynt fra vinduet mitt, umulig å ta bildet nå når det er så mørkt ute.
Har masse kuler hengende ned i vinduet, men umulig å ta bildet av de.
Englene er fra Hadeland Glassverk og Hjorten fra Åhlens (med prislappen fortsatt på!).