Thursday, December 11, 2008

Julegaveønsker (til min søte familie!)

Her er noe av det jeg ønsker meg til jul;
(Advarsel, dette er et langt og kjedelig innlegg for de som ikke skal kjøpe gave til meg (haha)..trykk på bildet hvis du vil vite hvor produktene kommer fra! ;-) )

Øverst på lisa står støvletter. Det er noe jeg trenger veldig!
Ønsker meg Florence fra Duoboots i størrelse 37 og leggvide 39! De blir designet etter foten din! Har hørt de er gode i kvaliten og gode å gå i. Noe som er must for meg som både har dårlige knær og er platfot. De kan KUN bestilles på nett, og det er viktig at de bestilles fra dott NO og ikke dott COM (HØRER DERE DET KJÆRE SAMBOERE ELLER PAPPA/MAMMA??!!??!!! :llleeerrrrr:)

Videre ønsker jeg meg ny pulsklokke for damer. Jeg har en plusklokke jeg har brukt veldig mye, nå har jeg krympet ut av remmene rundt. Og, jeg ønsker en som oppfyller litt mer av mine behov til en pulsklokke. Jeg ønsker meg: Polar F11 i sølv/grå (helst!). Kan være lurt å alliere seg med meg, siden det da blir betrakelig billigere for den som skal kjøpte den til meg, hehe..

Til samboerens store forskrekkelse, mareritt og det som verre er. Ønsker jeg meg SINGSTAR!! JUHU!!! Har ingen fra før av, men Abba hadde vært ekstra gøy å hat. Viktig at det blir kjøpt til Playstation 3.

Jeg ønsker meg Durance husvask. 
Sterinlys i hvit i alle muligfasong, er stor forbruker. Trenger ikke å være Durance, det var bare for det fine bildet...

Coldplay -La vida loca. Jeg skal på konserten i Bergen neste år, så jeg har kjempe lyst på den nye CDen. (Neidda, å lasta ned er IKKE det samme!!)

Chanel- Blue Satin, åh..fin farge! Men, tror muligens den er utsolgt i de fleste parfymesjapper..

Falke strømpebukser med ull (f.eks. softmerino), alle farger med og uten mønster. Kan kjøpes f.eks. MA collections

Jeg ønsker meg endags linser i -2,75 i Focus dailies. Billigs fra Lenson.

Ugg er skrevt opp, men både jeg og Pappa vet at de er umulig å oppdrive. Så de er ferdig snakka.

I tillegg ønsker jeg meg: 
Rosa nattkjole fra Nøstebarn
Vera & William ulltrøye
Rammer i ulike størrelse i hvit, sølv og "speil"
Grøttallerkner fra Magnor Glassverk (Nisseservise)
Trådsneller fra Gütermann i alle farger
Ting til symaskinen (dvs. ting man trenger for å sy!)
Biotherm bodylotion
Sokker
Bjørn Borg boxere
Penger til spare/reisekonto

2 comments:

Guttemamma said...

For en herlig ønskeliste, her er det bare å velge og vrake!!

Auuud said...

Ja, ekstra tungt å lese på slutten når det minker med folk på biblioteket for hver dag... å stadig noen som er jublende innom for å fortelle andre at de er ferdige. Men nå var det min tur, og din snart også! :) God ferie, når den kommer :) Så masse fint duhar på ønskelisten din! Neste år skal jeg gjøre som deg, har litt å lære når det gjelder ønskelister skjønner jeg :) klem