Monday, December 01, 2008

Arne&Carlos+Comme des Garcons=Cheese Attack

Ikke før Rei Kawakubo har stormet H&M her i landet, og jeg har satt i gang med Arne og Carlos sin versjon av Marius genseren. Får kjæresten denne linken tipset på mail. Det er ikke så rart, med tanke på at jeg faktisk strikker denne genseren til han. Det er en sped sped begynnelse men...ikke så rart det heller, en herregenser på pinne nr. 3 går ikke akkurat i racer fart. *sukk*
Skulle ønske jeg tok like mye i betalt, Hypebeast tar 4600kr for en genser!!!!

Denne fargekombinasjonen kunne jeg forresten stått i mot..fysj!

3 comments:

kirsty said...

supertøff genser! vil også strikke til kjæresten.... hvor har du fått tak i mønster?

Strikkelaura said...

Oppskriften ligger på tine.no :)

Vibeke / Mammas Hus said...

Hei! :) Jeg fant siden din nå et par år etter du har strikket - har du denne oppskriften liggende??? :)