Tuesday, December 02, 2008

Kaos

Slik ser dagene ut for meg nå, eksamen eksamen eksamen og eksamen!
Det er ekstremt kjedelig å lese, så jeg håper belønningen er en bra karakter. Føler jeg har ganske god kontroll så..

Motivasjonen er symaskinen, hver kveld unner jeg meg litt tid med symaskinen. Jeg driver å syr på adventskalender til kjæresten. I går ble jeg ferdig med selve kalenderen. Da hadde klippet 24 ruter, strøket 24 ruter og sydd sammen 24 ruter! Skikkelig gøy, er første gang jeg syr på et så stor prosjekt :) I tillegg hadde jeg laget hodet på snøenglene. 
I dag skal jeg drive med montering av bakstykket og sy vinger på snøengelen. Den blir nok ferdig skal du se!! :)

Den rååssaa firkanten som ligger der, er kalenderen fra http://www.personligalmanacka.se/ som jeg har skrevet om i et tidligere innlegg. Anbefales! Den er kjempe fin.

1 comment:

Bai said...

Ser kjent ut...

Ja kanskje møtes vi plutseleg. Sannsynlegvis ville vi vel ikkje vore klare over det i det vi gjekk forbi kvarandre.
Men neppe på Gardermoen i jula, for vi skal ikkje flyge :-)