Tuesday, January 13, 2009

Flaggermusen

(Bildet er lånt fra: Den norske opera)

Til jul i år fikk jeg operabilletter av svigers. Det er noe jeg har ønsket meg lenge!
I dag møtte vi opp, etter en meget dårlig start på dagen.
Ingen søvn i natt pga. kraftig migrene anfall, som gjorde at jeg måtte holde sengen i dag (=ingen forelsninger..) og en betennelse i helen! For en fantastisk start på uka.
Vel, tilbake til operaen. 
Stykker vi så var "Flaggermusen", et FANTASTISK stykke! Med masse humor, flotte kostymer (kjoler, kjoler og atter kjoler) og utrolig flinker  operasanger.
Jeg storkoste meg igjennom de tre timene det varte. Anbefales på det varmeste! :)

2 comments:

Anonymous said...

Hei Strikkelaura:-)
Godt nytt år.
Så heldig du er som har masse cashmerino fra DB, det garnet er jo så deilig. Voksejakken strikket jeg bare etter minste str. Den var litt stor til en nyfødt, men passet greit etter noen mnd (barnet er nå 10 mnd og den er fortsatt i bruk). Lettstrikket babylue strikket jeg i silkegarnet fra DB. Jeg strikket den minste str og den passet fra ca 2-6 mnd. Håper det var til hjelp.
Ha en strålende helg:-)
(Operabesøket hørtes fantastisk ut:-))

chocolatehead said...

Så flott julegave du fikk :)

Ligger en award til deg i bloggen min.

Ønsker deg en fin søndag!