Monday, February 23, 2009

Me want

(Foto: www.clarks.no)

Nå om dagen har jeg to ting i hodet mitt. Det er disse fantatisk vakker pumpsene fra Clarks og en super fin lys jeans fra Filippa K som jeg bare MÅ ha!!! (..men, lommeboka sier nei nei nei!)

Jeg er så glad over at Clarks(!) av alle ting lager super fine sko og BEHAGELIGE sko med høye heler som det faktisk går ann å gå i.
Da jeg var i Dublin nå rasket jeg med meg ikke mindre enn fem par. Siden utvalget er større og de hadde 75 % salg :D
Jeg kjøpte to par sommer sko i fjor som jeg gikk med i hele fjor sommer og tidlig høst. Kjempe gode!

Kjøpes på bla. Shoe Lounge. De på bildet koster 1200kr, verdt hver eneste krone!

---
Vi var vært på fjellet i siden torsdag, skikkelig vinterdrømmeland. Hvitt over alt! Dessverre døde batteriet i det jeg trykket ned på kameraet, så det ble ingen bilder. Deilig å slappe av, og ikke minst gå lange skiturer!
Fikk i tillegg både strikket og lest en del. 



2 comments:

metallicatrollet said...

Få se bilde av skoene du har derifra? :D

Annette said...

Åh! Lekre sko!
Mi laik!