Saturday, April 04, 2009

Øredobber

I tillegg til strikking, scrapbooking og sy, liker jeg å drive med perler. Kan man noen gang få for mange hobbyer?
Jeg har laget meg et par øredobber i ekte swarovski perler og gull. 

Jeg har laget noen par, skal legge ut de andre også. Det er kjempe gøy og enkelt. Men, det begrenser seg over hvor mange par man egentlig trenger. Hehe..
Jeg har fått noen bestillinger av diverse venninner og venner av de, så da kan jeg jo lage noen ekstra...smil!

Dagen i dag har jeg ikke fått gjort så mye, har ligget med migrene og er like dårlig enda. Hadde tenkt å begynne på O w l s, men den får vente.
Var på super koselig strikkekveld i går og fikk fullført en arm til rullegenseren fra Nøstebarn :)

Jeg lurer forsatt på hvem du er? (..og jeg trenger nye blogger og besøke!) 

Minner om at det selges garn på Blå i morgen også, tror det er fra KL. 12-17.

God lørdagskveld! 

5 comments:

Tone M said...

Øredobbene var bare knallfine, så flink du er!!! påskehilsen fra Tone M på hytta :)

Nina og cocobongoo said...

Kjempeflotte øredobber du lager Strikkelaura:)

Irene said...

Råfine øredobber!!

Bai said...

Dei var kjempelekre!

Ha ein god påske - trur du veit kven eg er forresten :-)

Astrid said...

Så fine øredingser! Jeg holder på med mye forskjellig hobbyting selv. Innmari gøy :D