Monday, April 06, 2009

V Å R

Jakke, ulljakke og genser: Voice of Europe
Bukse: Gina Tricot(!)
Ballerinasko: Clarks - kjøpt i Dublin på 75 %. Jippi!
Veske: Bayswater fra Mulberry 
Sjal: Secondhand 
Neglelakk: O.P.I
I tillegg hadde jeg et langt smykke fra Dyberg og Kern med store perlemor perler og gull øredobber som ikke synes på bildet.

J A !
I dag har jeg gått med ballerinasko for første gang i år, og jeg frøys ikke!!!!
Det har vært en fantastisk dag i dag, med sol hele dagen og masse masse folk ute. Det er så deilig å sitte ut uten og fryse. Jeg blir så glad av sol, blå himmel, lyse lange dager og varme <3

Outfit bildet kommer av at jeg hat fått noen mail(!)om jeg ikke kan legge ut det. Det er ikke noe jeg kommer til å fortsette med, men kansje i ny og ne.

16 comments:

Natalie said...

Så hot bukse, likte den veldig godt :)
Jeg har kunnet gått i ballerinasko siden begynnelsen av februar, men så er det mye varmere her da X)

linda-mari said...

Bayswater<3

Anonymous said...

kjempefint antrekk:)

AlexandraEi said...

Kjempe stillig bukse!

AlexandraEi said...

Kjempe stillig bukse!

Ine said...

Å! Heldige deg som har Bayswater-vesken! Ønsker meg den!

Ine said...

SV: Har du vært på Bryne, altså? :P Er ikke så mange fra Oslo som vet hvor det er :P

Ine said...

SV: Nei? Så stilig! Heia Bryne! Æ æ Jærbu! :D

MarteMadéleine said...

sv; Hehe. God påske til deg også! :-)

AlexandraEi said...

Om du kan ta et nrbilde av veska? Den var nydelig! Hvor er den fra?

Irene said...

Hei! Takk for hyggelig hilsen i bloggen min! Riktig god påske til deg:-)

Hanne said...

Fin outfit, deilig med vårsko:) Bayswater'en er sååå fin:)

Anne Marthe said...

Fin bukse :)

AlexandraEi said...

Jeg tenkte om du vet hvilken butikker her i Norge det går ann å få tak i slike?(A)

ingunn said...

herlig med vår nå :)

Anonymous said...

ballerinasko ute nå! Åh, jeg vil også kunne gå i det!! Her er det for mye snø til at det skal være mulig..

God påske :)