Sunday, June 21, 2009

Bryllup

I hele helgen har jeg vært utenbys. Jeg har vært i bryllup til min venninne og hennes mann(!).
Det var et fantastisk bryllup med mye god mat, rørende og flotte taler, sang, og festeligheter.
Bryllup er skikkelig morsomt, det er så gøy å se på alt spenningen og ikke minst hører alle de flotte talene. 
Bryllupsfesten ble holdt i en sveitservilla i en stor flott hage, perfekt til sommerbryllup. Da vielsen og bryllupsfesten starta, stoppet det å regne. Hvem hadde trodd det?

Bruden var nyyyddeelliigg, i en enkel hvit stroppløs silkekjole. For å pynte den hele opp hadde hun et laannggg romantisk slør til, som hun hadde festet i håret. Langs kantene på sløret var det sarte blonder, perfekt!
Sminken var ganske markert, 50-talls sminke med knall rød leppestift. Veldig henne.

Hadde hun ikke en vakker brudebukett?
Jeg har stor kost meg i bryllup i helgen, er sliten nå. God å være hjemme igjen :)

8 comments:

Renate said...

Den var nydelig, og det var kaken også!

Hanne said...

Så koselig med bryllup:) Brudebuketten var fantastisk, vi skal gifte oss i løpet av et års tid, så jeg suger til meg inspirasjon:)

Mari said...

Kjempefin bukett og for ei kake!! Bryllaup er alltid koselig og eg blir alltid rørt!!

Malina said...

så nydelig..! jeg har faktisk aldri vært i bryllup. Det ser så flott ut.

Anonymous said...

Det så ut som et utrolig fint bryllup!

Anonymous said...

Jo, nydelig bukett!

Margrethe said...

Hei! Første gang jeg er innom bloggen din :) Det var en veldig flott brudebukett!

Anonymous said...

Takk for en interessant blogg