Sunday, June 14, 2009

Bursdag

(Foto: meg)

Fredag fyllte jeg år!
I den anledning fikk jeg en helt fantastisk rosebukett levert på døren av verdens beste mamma og pappa!
Jeg ble helt målløs. Jeg har aldri i hele mitt liv sett så store og flotte roser. Noen av de var 5 cm brede!!! I tillegg var buketten kjempe tung, det var vanskelig å fange opp på bildet hvor fine og store de var.
Nå er planen å tørke de, sener skal jeg legge de på bokhylla. Disse er rett og slett for fine til å kastes.

Jeg har hat en helt fantastisk feiring i helgen med gode venner, fint vær, god mat og mange fine gaver. Fikk både Norge smykke fra Celin Engelstad, skoene fra Clarks som jeg ønsket meg, nytt objektiv til speilrefleksen (som bildet er tatt med), penger til laseroperasjon av øynene (JIPPI!!!), enda et par sko, bok, lys, servietter, og enda mer penger++++

Jeg og kjæresten spist 6-retters meny på Ekebergresturanten i går, i strålende solskinn med påfølgene solnedgang <3
Perfekt helg!

8 comments:

Anonymous said...

Gratulerer med dagen på etterskudd da :)

Natalie said...

Gratulerer med overstått, bra du hadde en fin feiring da :)

Mira said...

Gratulerer med dagen som var :)

Anonymous said...

sv: de var dødsgode :D

Grattis med dagen på etterskudd, ser ut som du koste deg og fikk mye fint! :)

Chri said...

så koselig å få blomster levert på døra! :) gratulerer med overstått!

Anonymous said...

Gratulerer med dagen på etterskudd ja ;-) Roser ja, det er jo kjempe kost uansett hvem du får dem fra. Hva fikk du fra kjæresten??

Bella/Linn said...

GRATULERER MED DAGEN DIN på etterskudd!!!
Hørtes ut som en herlig feirinG:) Ingenting er bedre enn å kose seg med kjæren:):)

Pst: jeg har hatt store msn-problemer siste året.. har måttet legge inn de fleste kontaktene på nytt men msn-dritten blokker dem og så faller de ut osv.
Men hvis DU legger MEG til om igjen - så blir du værende i listen min! Kan du ikke slette meg og legge meg til igjen? Så kan vi jabbe litt en dag! Er jo SÅÅÅÅÅÅ lenge siden!
Savner deg!!
*smask smask*

Strikkelaura said...

Footballplayer: Objektiv og sko :D

Tusen takk for alle kommentare :)
Linn: Hva er den nye MSN din? Sender du den på strikkelaura@gmail.com ? ;)