Tuesday, June 09, 2009

Stille..

Det er stille hos meg om dagen, eksamen og sykdom har tatt all energi fra meg.
Jeg har vært veldig opptatt med eksamen i det siste, og har skrevet på siste eksamen for semesteret i helgen. Nå er jeg bare forferdelig sliten og utmatta..
Kjenner jeg bare er helt motivasjons løs og "dø" innvendig.
Ikke orker jeg å strikke og ikke orker jeg å sosialisere meg...
Energi kom til meg!!!


(For de som trodde jeg nå hadde sommerferie, så er det feil...jeg har allerede begynt i 100 % stilling som avsluttes når skolen begynner...det var DEN sommeren!)

Kommer sterke tilbake når jeg er mer opplagt...

2 comments:

Auuud said...

God bedring! Er stille på min blogg for tiden også... eksamen, flytting, osv tar tid. Håper formen kommer seg, og at du får en fin sommer tross full jobb...

Mona said...

elsker de bildene :)