Wednesday, July 15, 2009

4 ting

(Bilde: Solastranda utenfor Stavanger, paradis på jord! Snart skal jeg dit...hjem hjem hjem!!!)

Jeg har blitt tagget av Kamillagorilla

Fire ting jeg har gjort i dag

1. Trent før jobb (kl. 0615).
2. Vært på IKEA
3. Spist fruktsalat med vannmelon, nektarin, jordbær og vanilje kesam.
4. Båret et 236 cm skap på 90kg opp 5 etasjer.

Fire ting på min "to do-list":
1. Plante om okideen min i en ny potte.
2. Pakke ut av treningsbagen.
3. Finne frem klær til i morgen.
4. Betale regninger

Fire "guilty pleasures":
1. NYE SKO!!!!!!
2. Ltt stæsj på IKEA.
3. Spiste middag ute
4. 2,5 meter med stoff, som jeg skal sy kjole av ASAP.

Fire tilfeldige og rare fakta om meg:
1. "Tvangstanker" i matbutikken, tar alltid nr 2 når jeg handler. Blir helt manisk om noen tar den som står som nr 1....
2. Virkelig HATER nakkekotletter, og kan ikke skjønne at noen mener at det er mat..
3. Er avhengig av å trener, hvis ikke er jeg ikke til å leve i hus med i følge min bedre halvdel..(blir sur og irritert).
4. Er EKSTREMT kvalitetsbevisst..

No comments: