Monday, July 13, 2009

Tea time Frogner


Jeg har oppdaget en fantastisk koselig cafè, som jeg bare digger!
Tea time på Frogner i Gabelsgate/Frognerveien 22.
På lørdager og søndager kan du bestille etasje kakefat med sandwich nederst, scones med syltetøy og krem i midten og konfekt øverst.
På hverdager har de super gode sandwich med spekeskinke, pesto, mozerella, brie, honning også videre...
Min favoritt er grønn gresshopp te som de servere i riktig temperert vann i små søte kanner :)
De har åpent hverdag til kl. 19.00

3 comments:

Snart tretti said...

Åj, den skal testes ut!
Har vært på Afternoon tea på Cafe Christiania, og i tesalongen på Nasjonalgalleriet. ELSKER å teste nye steder:)

Jorunn said...

Oh, det høres ut som et sted jeg må innom :D Takk for tipset!

Martine said...

Nå har Tea Time stengt, men noen jeg kjenner har overtatt og åpnet Prossima Sosta ("neste møtested") der som er enda bedre! Verdt å besøke;D De har vinkvelder og..
Fin blogg forresten!