Saturday, October 03, 2009

Balmain & Christian Lacroix

Kjolen til å dø for!
Dette er den perfekte LBD, nyydddeellliigg skuldre!!

Skulle gjerne hat denne i skapet mitt ;-)
Sitter å ser igjennom diverse visninger som har vært høst/fashion weeks, siden det ikke er så lenge til vi drar til USA.
Jeg skal i bryllup om et par måneder og er (igjen) på jakt etter en kjole. Denne gang er jeg på jakt etter en fotsi, siden min kjære skal ha smoking. Akkurat det er en utfordring for meg, siden jeg liker meg best kjoler som går rett over knærne, slik som på bildet over.

Jeg drømmer om jakken til venstre, digger puff skuldre!
Balmain har veldig mye fint, hverdagslig og rocka. Det er mye av de klærene jeg kunne tenke meg. Men det kunne nok ikke lommeboka mi...

I dag regner det, er kaldt og litt guffent. Ikke noe ute vær, i hvertfall ikke noe som frister for å gå ut i. Jeg har tenkt å tilbringe dagen sammen med skolebøkene mine og strikketøy senere i kveld. En deilig og avslappende kveld etter en hektisk uke, med en trist slutt. Min kjære gammle søte bestemor dro i fra oss i går morges, 89 år gammel

2 comments:

Tanya said...

FY så kul den øverste kjolen var! :O

Nina og cocobongoo said...

Hei Strikkelaura!
Tusen takk for hilsen på bloggen min. Du har rett, jeg bør vel finne ut hvilken kaffe jeg liker best før jeg investerer i en Nespresso....!
Kjolen var knallfin, men den jakken til venstre var enda finere:):)
Ikke lett å finne lang kjole i disse dager i hvertfall, men jo lenger utpå høsten du kommer destod lettere er det vel å få tak i en lang kjole...lykke til:)
Ha en fin fin søndag!
Nina