Saturday, November 14, 2009

Kjekke pakker i posten

I går kom hentelappene min fra Gojiking og jeg er som alltid knall fornøyd. De sender kjempe raskt!
Denne gangen bestillte jeg Raw agavesirup som jeg bruke til søtning, til feks. å lage sjokolade. Agavesirup er naturlig søtning og kommer fra en plante som ligner på en kaktus.
Jeg trengte også en ny forsyning av Gojibær, de bruker jeg i smoothie eller i müsliblanding. Gojibær er naturlig rik på antioksidanter og skal også forsinke aldringsprosessen. I tillegg inneholde de hele 12 % proteiner.

Maca pulver bruker jeg også i smoothie, maca gir enerig på kroppen (en slags type ginseng).
Du kan lese mer om Maca pulver HER

Tilslutt er det linfrø olje, som jeg bruker ca. 1 ss av hver dag i smoothie. Linfrøolje innholder som kjent omega 3,6 og 9.

Smart club hadde denne uken 40 % på all frukt og grønt. Så i går var jeg innom å kjøpte en helt bærepose med frukt og grønt. Jeg drikker (spiser nærmest) smoothie hver eneste dag til frokost, derfor går det veldig mye frukt og grønt.
Her harjeg kuttet opp ananas, mango, banan og appelsin. Kjekt med litt forandring smoothien, det er jeg ikke så flink til! :)

1 comment:

Auuud said...

Oi!! Dette såg spennende ut...