Sunday, November 15, 2009

Oppussing


Nå er vi endelig ferdig med å male stua, så nå er en hvit og fin!
Bildet er tatt i går ettermiddag da vi manglet den lille veggen igjen. Endelig!
Det vi mangler nå er å slipe og pusse ned et gammelt bord jeg har arvet. Gleder meg kjempe masse til å se resultatet på det. Tror det vil bli kjempe fint til de nye sofaene vi har fått.
I tillegg må vi har noe nytt på veggene, en hylle har jeg lyst på. Kjæresten har sørga for å skaffe et bildet han vil ha på veggen. Fargemessig passer det inn, men teksten? Tja..vent å se!

Det er gøy å se hvilken forandring stua har fått på så kort tid. Jeg gleder meg til å bli helt helt ferdig.
Denne søndagen forbereder jeg meg til 1,5 mnd i eksamenvakum som begynner i morgen. Finner frem bøker, leser litt og i det hele tatt forbereder meg. Skal en tur på SATS og svette litt nå, til tross for at jeg enda ikke frisk. Er to uker siden jeg ble syk, og enda ikke blitt frisk. Sitter hardt i denne influensaen.

Ha en fin søndag! ;-)

2 comments:

Nina og cocobongoo said...

Så gøy med oppussing:) Gleder meg til å se det helt ferdig og til og se det nye bildet;)
Lykke til med lesingen og ha en fortsatt fin fin dag!
Smil og klem

Bella said...

åh blir sikkert knallfint!
Gleder meg til å se T's bilde da.. Høres eh.. spennende (??) ut, hehe!

Eksamen hos deg også ja..
Jeg begynte på fredag, starta liksågodt min studenttilværelse-etter-permisjonen med en fin A. Lekkert:D

Høres forresten ut som dere hadde en herlig tur til USA!

Stor klem til deg fra meg!