Tuesday, November 24, 2009

Ønskeliste 2009

Ønskeliste 2009


Her er hva jeg ønsker meg i år:

* Penger til BSU konto. Jeg sparer og sparer, men det går treget!
* Ny dyne, min er ligge flat som en lefse. Ønsker meg stor og tykk dundyne.
* Blasamico fra Olivers & Co, ååhh de har den beste balsamicoen. Koster 279kr, verdt å prøve. Du vil få en helt annen opplevelse.
* Biotherme deo pure eco, favoritt deoen min er denne. Jeg like eco versjonen bedre enn den vanlige. Lukter helt fantastisk. Ligger på rundt 159 kr i Taxfree.
* Håndkrem fra L`Occatine (skrives det sånn mon tro?) De har noen andre lukter enn den vanlige blå. Jeg prøvde en her om dagen som luktet heeellltt fantstisk, får den ikke ut av hodet. Må finne ut hva den heter.
* Gaveabb. på Elle, Henne eller Costume (KK har jeg abb. på) Sjekk banneren på siden her, www.bladkongen.no de har mange bra tilbud.
* Hudkrem eller noe i seiren til AnnaMarie Börlind. Mamma og pappa skal til hennes hjemmeland i Desember, så da benytter jeg muligheten til ønske meg noe fra hennes hudpleie serie. Så får jeg evt. teste den :)
*Durance duflyst eller ligneden. Duftlys genrellt.

2 comments:

Nina og cocobongoo said...

Så mange flotte ønsker:) Da får vi satse på at nissefar er i godt humør i år.... hihi:)
smil og klem

mimouna said...

En grei ønskeliste det der. Og det er jo faktisk veldig kjekt at folk sier hva de har lyst på. Det er kjempefrustrerende å kjøpe gaver til noen som ikke ønsker seg noen ting. Da blir det sokker og sjokolade da. Eller Ludo...