Tuesday, November 10, 2009

Nye negler


I dag har jeg sittet neglemodell på Tonelise akademiet. Kjempe flinke elever de har der, de er kjempe nøye og hører på hva du sier. Jeg valge gelè negler, ble kjempe glad når de kunne legge det. For det er det ikke mange salonger som legger det her i Oslo. Gelè er mye mer skånsomt mot neglen enn akryl, også ser det mye mer naturlig ut :)

De trenger flere modeller å øve seg på, lokalene ligger i brugata og det koster 250 kr (vanlig pris er over 1000kr mange steder).

Vet bildet er dårlig, er tatt med mobil og blåst opp.

2 comments:

Nina og cocobongoo said...

Åh så kjekt:)
Man fortjener litt ekstra av og til (sier jeg som sjelden har tid til slik egenpleie ;)
smil og klem

Vera said...

Slike vil jeg også skaffe meg! Holder meg til å lakke neglene på nytt to ganger i uken, hehe...